Amaai jij hebt mooi haar Martina. Daar komt geen eind aan ;-) Mooie foto. Aangename blik maar beetje "braaf". Ben je zo een braaf meisje? ;-) Voor mij rechts een stukje af en een vierkantje van maken.(persoonlijke smaak)
Hey.....een prachtige foto..................................................................maar ik zou bovenaan een zone wit bij maken (en dan eventueel 2x3 hersnijden MAAR de compo laten tov het midden
Vierkant is hier geen optie, dan is het net of je in een gevangenis zit Het was wel beter geweest als je de negatieve ruimte aan de linkse zijde had gelaten
Een mooie blik en bewerking. Mijn gevoel zegt dat de compositie niet "klopt"
Als je je zelf naar rechts had geschoven ipv. naar links dan wel voor mijn gevoel omdat je lichaam naar rechts is gedraaid en daar laat je dan ook ruimte ontstaan.
Je bent een mooi verzorgt model waarmee mooie foto's zijn te maken, en waar dit alvast een voorproefje van is, mooi gedaan.
Ik heb hier nog wel m'n twijfels over. Voor mij is de achtergrond TE aanwezig wit, maar zou wel wat minder mogen zijn. De voorkeur van jou voor het effect van de flair zal ook wel smaakgebonden zijn. De verhoudingen aanpassen door er een stukje af te halen geeft ook niet een prettige verdeling van de foto.