Silke

Mensen in alle vormen en maten
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Silke

Bericht Geplaatst:

poezemienie schreef:En toch vind ik ze beide mooi......waarom.......het is gewoon je handelsmerk geworden..... :super

Precies, daar sla je de spijker op z'n kop. Ik heb nog eens even de foto's gedownload en heel licht bewerkt. Ik kan je verzekeren, ze zijn superscherp op de ogen, niks mis mee. De indruk van de onscherpte wordt gewekt door de zachte contrasten.
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik voelde even de behoefte om te laten zien dat ze wel degelijk scherp zijn, vandaar de opnamen hieronder. Mocht je er problemen mee hebben Martina, dan haal ik ze gelijk weer weg!

Afbeelding

Afbeelding
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Door die curven haal je inderdaad het contrast er wat uit en dat leidt tot dit resultaat. De één vindt het mooi, de ander niet. :)
Daniel Doyen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

ik vind die portretten met kilo's make-up nooit mooi

Ieder zijn smaak natuurlijk, en dat respecteer ik,...maar misschien ga ik dan gewoon stoppen
om met mijn kilo's make-up dit forum nog verder te bevuilen ?
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Daniel Doyen schreef:.................Ieder zijn smaak natuurlijk, en dat respecteer ik,...maar misschien ga ik dan gewoon stoppen om met mijn kilo's make-up dit forum nog verder te bevuilen ?

Ik denk dat niemand dat hier zegt, behalve dan dat smaken verschillen. Vanuit artistiek oogpunt kan de visagie een enorm belangrijke rol spelen. Maar daarom kan het wel zo zijn dat een bepaalde categorie niet echt van dat type fotografie houdt. Dat is alles wat hier gezegd wordt. Er is hier niemand die kritiek op jou werk levert, maar dat is wat jij er nu van maakt. Kijk even naar de lovende kritieken op jou foto's. En nu voel je je ineens aangesproken of aangevallen? Ik denk niet dat dit draadje de plek is om het over het werk van iemand anders te hebben. We hebben het hier over de foto's die hier nu worden getoond. Ik vind DEZE foto's mooi omdat ik van dit soort fotografie houd. Daarmee kan ik andere foto's ook zeker mooi vinden, maar dat hangt er ook weer vanaf in welke context deze worden gebruikt.
Ik heb ook kritiek geleverd op Artenco haar laatste foto. Niet omdat ie niet goed zou zijn. Technisch is ie nagenoeg perfect, maar ik vind hem niet geloofwaardig en daarom niet goed. Daarbij heb ik ook uitgelegd waarom niet.
Zo beoordeel ik elke foto wanneer ik die wil beoordelen.
Filip
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Daniel Doyen schreef:
ik vind die portretten met kilo's make-up nooit mooi

Ieder zijn smaak natuurlijk, en dat respecteer ik,...maar misschien ga ik dan gewoon stoppen
om met mijn kilo's make-up dit forum nog verder te bevuilen ?

Ik heb gezegd dat IK dat niet mooi vind! Ik blijf dat zeggen en bijv. Martina haar foto's vind ik altijd heel mooi!

Heb ik gezegd dat je moet stoppen met het forum te "bevuilen"???? nergens!!!!!!!

Je respecteert ieder zijn mening, zeg je... Vreemd allemaal dan
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

worden hier nu foto's beoordeeld of elkaars reactie's :dk
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”