De huisjes zien er te geplakt uit. De belichting klopt niet met de rest van de opname. Verder zijn de paddenstoelen en huisjes in de achtergrond te scherp in vergelijking met de omgeving. Misschien is het ook leuk om erbij te vertellen wat je allemaal hebt gedaan. Ik ken de workshop bijvoorbeeld uit het blad niet. Heb je ook nog iets met de achtergrond gedaan?
Het bij elkaar plakken van verschillende onderwerpen is een leuke bezigheid. Ik zie aan deze foto dat je hier ook veel plezier aan beleefd hebt. Ik kan me trouwens herinneren dat we vroeger eens een (maand)opdracht hadden waarin je een foto moest maken met verschillende componenten. Ook daar bleek dat bij het waarheidsgetrouw combineren van verschillende onderwerpen aspecten komen kijken als scherpte, verlichting & schaduwen, maar ook grootte van de onderlinge onderwerpen. Op deze laatste aspecten kun je jezelf nog verbeteren.
Nu jullie het zeggen zien sommige dingen er geknutseld uit. Beter nakijken Het is inderdaad super leuk om te doen Maar niet simpel Volhouden & oefenen :-)
De achtergrond was bestaande deze is wel vergeeld. Normaal moest er nog een spiegelend meertje lopen maar dat kreeg ik ni voor mekazr :-(.. Verder de huisjes , struiken en paddestoelen geshopt