~~ Villa Mosbad ~~
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie serie, prettige kleuren. Van mij mag de vervorming meer worden gecorrigeerd, en kan er iets meer contrast in. F3 voor mij de topper 
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Zou je willen aangeven waar en wat voor vervorming jij ziet? ☺petervaneekelen schreef:Mooie serie, prettige kleuren. Van mij mag de vervorming meer worden gecorrigeerd, en kan er iets meer contrast in. F3 voor mij de topper
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Mooie serie weer!!!
Je hebt het echt te pakken met de urbex
Je hebt het echt te pakken met de urbex
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
In F2 en F4 perspectiefvertekening vooral in het gedeelte onder de trap (maar ik snap dat als je het rechttrekt er belangrijk beeld verloren gaat). In F5 helt de linkerkant iets. In F8 lijkt de uiterste rechterkant tongvormig, de linkerkant lijkt er minder last van te hebben. Wellicht ben ik de enige die er last van heeft
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Hartelijk dank voor alle reacties
Zijn erg fraai, zei de gek die niet van zwart/wit foto's houd
- De twee trapfoto's waren mij bekend, maar ik had niet meer ruimte om die recht te trekken.
Althans niet zonder de compositie te verliezen. Ik heb geprobeerd het er zoveel mogelijk uit te krijgen.
- Foto 5 lijkt inderdaad scheef had, dat zelf ook gezien. Echter als ik het raster erover heen legt lijkt de foto toch recht
- Het tonvormige is volgens mij de muur, die was namelijk niet recht als ik me niet vergis.
Zou dat nog recht kunnen trekken. MOet eerlijk bekennen dat ik het eigenlijk wel mooi vind
Ja, klopt alleen zijn al die foto's misluktPvL schreef:Zat hier het binnen zwembad er niet bij?
Zijn ook mijn favoriet, heb die ook met een stevige zwart/wit omzetting.wim schreef:Mooie serie voor mij spreken 2 3 en 4 het meeste aan.
Zijn erg fraai, zei de gek die niet van zwart/wit foto's houd
Mijn dank is grootpetervaneekelen schreef:In F2 en F4 perspectiefvertekening vooral in het gedeelte onder de trap (maar ik snap dat als je het rechttrekt er belangrijk beeld verloren gaat). In F5 helt de linkerkant iets. In F8 lijkt de uiterste rechterkant tongvormig, de linkerkant lijkt er minder last van te hebben. Wellicht ben ik de enige die er last van heeft
- De twee trapfoto's waren mij bekend, maar ik had niet meer ruimte om die recht te trekken.
Althans niet zonder de compositie te verliezen. Ik heb geprobeerd het er zoveel mogelijk uit te krijgen.
- Foto 5 lijkt inderdaad scheef had, dat zelf ook gezien. Echter als ik het raster erover heen legt lijkt de foto toch recht
- Het tonvormige is volgens mij de muur, die was namelijk niet recht als ik me niet vergis.
Zou dat nog recht kunnen trekken. MOet eerlijk bekennen dat ik het eigenlijk wel mooi vind
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Mooie reeks met een subtiele bewerking aan toegevoegd.......de trap-opnames spreken me het meeste aan.....

- xafke
- Lid

#3 is terecht een TC geworden.
Is eens iets anders dan vogels als een TC.
Wat voor mij de plaat zo mooi maakt is dat je met wat fantasie als het ware een buitenaardse constructie er in kan zien ook al is het maar een trapgat.
Is eens iets anders dan vogels als een TC.
Wat voor mij de plaat zo mooi maakt is dat je met wat fantasie als het ware een buitenaardse constructie er in kan zien ook al is het maar een trapgat.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC!!