2

3

4

5

6

petervaneekelen schreef:De laatste is een prima concertfotoDe eerste is erg grappig, ik zie een clowntje met feestmuts en valse snor

petervaneekelen schreef:Kawaracer, als ik je beledigd heb dan bij deze mijn excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zoals gezegd vind ik met name de laatste foto prima gelukt, dat laat de gewenste dynamiek zien. In de eerste foto valt het licht wat ongelukkig, als je er met een open mind naar kijkt kan dat je toch niet ontgaan?
Maar ik wil zeker niet de indruk wekken dat ik de draak steek met je foto's. Laat ik daarom ten overvloede stellen dat het feit dat ik er op reageer wat mij betreft al een goed teken is, ik zie dit graag. En ja, deze serie bevalt me een stuk beter dan de vorige.
Tenslotte: ik zal (waarschijnlijk morgen) een concertfotootje van mijzelf plaatsen, maar dat is puur omdat ik je vraag daartoe sportief wens op te vatten. Ik ben niet trots op mijn eigen werk op dat gebied, en ben eerlijk gezegd ook wel jaloers op jouw bevoorrechte positie zo vooraan stage, die je ongetwijfeld niet voor niets hebt behaald.