Ik ken niks van modelfotografie, ik probeer maar wat

klinkt eigenlijk best positief. goed lezen, tip gebruiken, gewoon weer andere foto plaatsen en wachten op opbouwende kritiek. succes. gr. RiaAJL schreef:Daniel Doyen schreef:
............
Ik ben er vast van overtuigd dat als je je wat toelegt, je veel beter werk kan uitbrengen dan deze...![]()
.....................
DD.

Henry schreef:Je lamp heb je laag boven de grond opgesteld en omhoog (en zo te zien) op haar heup gericht en niet op haar gezicht. Ik heb dit ook in eerdere foto's van je gezien. Heb je dit hier ook bewust gedaan? Of was het je bedoeling om het licht vanuit die lage positie op haar gezicht te richten?
Het lage standpunt verrast me eigenlijk, ik doe helemaal niet veel aan portretfotografie, maar tijdens 1 van mijn in het verleden gevolgde cursussen kreeg ik de indruk dat licht van bovenaf een veel natuurlijker beeld produceert.

Maar ja, omstandigheden spelen geen rol want op het forum beoordelen ze de foto die verschijnt, kijk maar naar DD zijn reactie

AJL schreef:(knip)
Maar ja, omstandigheden spelen geen rol want op het forum beoordelen ze de foto die verschijnt, kijk maar naar DD zijn reactie
Ik moet eens kijken wie allemaal "beste wensen voor 2016" heeft gezegd.......
AJL schreef:Laat maar zijn, ik ga alleen nog een foto posten als ik op een wedstrijd een medaile of diploma heb behaald; verder ken ik niks van foto's en ben maar een klein amateurke en blijf een amateurke
Het is mooi geweest maar het is niet meer mooi