Maison Le Grand Georges
- Industrial63
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Blijft leuk huisje. Foto 1 zou ik direct weghalen....
. Misschien bij plaat 5/6 & 8 iets voorzichter met verdonkeren? Loopt beetje dicht , maar das mijn smaak...
- JeeGee
- Moderator
- Contacteer:
Ja 1 snap ik, ik haal die wel even weg.Industrial63 schreef:Blijft leuk huisje. Foto 1 zou ik direct weghalen..... Misschien bij plaat 5/6 & 8 iets voorzichter met verdonkeren? Loopt beetje dicht , maar das mijn smaak...
Dichtlopen, mwah inderdaad kwestie van smaak
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Hmm .. er wordt gesproken van F8 en van F1 weghalen, er zijn nu nog maar 7 foto's dus ik neem aan dat er hernummerd is. Volgende keer graag gewoon de nummering aanhouden en onder F1 de opmerking "verwijderd", dan blijft het commentaar wat begrijpelijker. Misschien kun je dat nog even doen?
Verder natuurlijk gefeliciteerd met je TC, leuke serie van een tamelijk smerig ogend huisje
Verder natuurlijk gefeliciteerd met je TC, leuke serie van een tamelijk smerig ogend huisje
- Rob Olivier
- Lid

Gefeliciteerd met je TC! 
- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
Plaat 1 was nogal...uhhh...gestaged. Doet wat afbreuk aan dat huisje, gefeli btw met TC. Zelf gebruikt op mn expo , zij het wel van een andere hoek (af deur rechts). Volgens mij ooit es gepost hier...denk ik.. 
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Weer eens wat anders en wonderlijk mooi geslaagd in je missie om een topserie te maken. Ik volg wel in het dichtlopen van de donkere delen. Schuifjes toch een iets omlaag.
Feli met je TC
Feli met je TC