Stylist/ kapper
verwijderd
Laatst gewijzigd door Ahum op 19 aug 2022 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- mrJanneman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Die laatste letters op het shirt leiden wel af. Verder mooi egaal beeld
mrJanneman schreef:Die laatste letters op het shirt leiden wel af. Verder mooi egaal beeld
De tekst ging nog verder, dit vond ik een betere uitsnede wat natuurlijk niet wegneemt dat de tekst daardoor aandacht vraagt, een terechte opmerking.
Moet de donkere tekst wit of de witte tekst donker.
- Frans
- Lid

Mooie man. Mooie pose en fijne expressie. Dus voor 90% al zowiezo een geslaagd portret.
Zijn huid reflecteert het licht sterk met flinke glimmers. Ben ik nog niet over uit.
Als stylist had hij misschien een geschikte foundation bij de hand?
Letters is voor mij en marginale discussie.
Zijn huid reflecteert het licht sterk met flinke glimmers. Ben ik nog niet over uit.
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC!! 

Ha ha ha, wat een verrassing.
Iedereen bedankt
Iedereen bedanktFrans schreef:Mooie man. Mooie pose en fijne expressie. Dus voor 90% al zowiezo een geslaagd portret.
Hij kwam toevallig langs toen ik aan het fotograferen was,dus het was niet speciaal voor hem bedoeld.
Hij had genoeg opmerkingen over, hoe hij er wel uit had moeten zien,voor mij dus niet.

Eelke schreef:Mooie foto! maar ik zie toch wel wat banding in de foto.. misschien door het comprimeren van??
Ik heb de bewerking per ongeluk weggegooid,er zijn nog wat bewerkingen uitgevoerd op het kleine formaat.
wordt het niet beter van..........jammer........ maar is niet anders.- Frans
- Lid

Ahum schreef:Hij had genoeg opmerkingen over, hoe hij er wel uit had moeten zien,voor mij dus niet.
Geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt met het deel achter de laatste komma.

Frans schreef:Ahum schreef:Hij had genoeg opmerkingen over, hoe hij er wel uit had moeten zien,voor mij dus niet.
Geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt met het deel achter de laatste komma.
het sloeg ook eigelijk meer op je eerste reactie.
Frans schreef:Mooie man. Mooie pose en fijne expressie. Dus voor 90% al zowiezo een geslaagd portret.
Dat bedoelde ik met "voor mij dus niet"
Ik wilde hem fotograferen zoals hij op dat moment was. 
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Ahum schreef:mrJanneman schreef:Die laatste letters op het shirt leiden wel af. Verder mooi egaal beeld
De tekst ging nog verder, dit vond ik een betere uitsnede wat natuurlijk niet wegneemt dat de tekst daardoor aandacht vraagt, een terechte opmerking.
Moet de donkere tekst wit of de witte tekst donker.
Ik zou de witte tekst dan donker willen zien.
Feli met je TC overigens. Altijd een Surprise.