Martina schreef:Eelke schreef:Tot diegene die zich aangesproken voelen. Niet perse naar Daniel, maar de ondertoon vind ik persoonlijk minder prettig. maar dat is niet aan mij, maar aan Martina...
Het doet mij vrij weinig als iemand een deel van mijn foto een "catastrofe in het beeld" noemt. Ik maak andere foto's dan anders, en ik heb er geen probleem mee. Waarom zou ik het veranderen als een ander het afkeurt?
Mag dan wel nog maar 18 jaar wezen, maar kritiekpunten heb ik genoeg gehad, het is aan mij of ik er wat mee doe of niet.

Filip schreef:Martina schreef:Eelke schreef:Tot diegene die zich aangesproken voelen. Niet perse naar Daniel, maar de ondertoon vind ik persoonlijk minder prettig. maar dat is niet aan mij, maar aan Martina...
Het doet mij vrij weinig als iemand een deel van mijn foto een "catastrofe in het beeld" noemt. Ik maak andere foto's dan anders, en ik heb er geen probleem mee. Waarom zou ik het veranderen als een ander het afkeurt?
Mag dan wel nog maar 18 jaar wezen, maar kritiekpunten heb ik genoeg gehad, het is aan mij of ik er wat mee doe of niet.
Ik denk dat dit een wijze manier is om met "kritiek" om te gaan![]()
Iedereen heeft het recht om er iets mee te doen of te negeren!

Eelke schreef:Absoluut, maar dan nog kun je kijken naar op wat voor manier de "kritiek" wordt gebracht.
Is maar mijn bescheiden mening.
ik deel uw bescheiden mening