Van harte beterschap Paula! Wellicht heb je nog mooie foto's in je archief die je nog kunt bewerken en met ons delen. Uiteraard hoop ik dat je er weer snel op uit kunt trekken om nieuwe plaatjes te schieten. Een voorlopig mooie "laatste", want je begrijpt dat ik er van uit ga dat dit niet de allerlaatste is die ik van jou hier ga zien.
Dank je wel voor de wensen ivm mijn gezondheid. Voorlopig kan ik er niet op uit. Moet het inderdaad doen met foto's van vorig jaar. Maar wanneer ik weer kan, ik hoop dat dat nog gebeurt, dan post ik weer.
Het klinkt heel serieus Paula. Hoop toch het allerbeste voor je. Sterkte in ieder geval. Mooi het jonge leven. Kleurtjes een tikkeltje warmer misschien?
Mooi gedaan, jong en fris in beeld. Voor het vele groen een mooie oplossing gekozen dmv waas. Spijtig te lezen dat het weer minder met je gaat, hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Balen dat je er niet meer op uit komt, hopelijk gaat het wel weer lukken. Je zult ongetwijfeld nog een flink archief hebben, maar nieuw werk is toch het leukst. Beterschap