-The pianist-

Mensen in alle vormen en maten
Hans Vink
Lid
Lid

-The pianist-

Bericht Geplaatst:

De piano kon helaas niet al te ver in de zee. De zee zou hem meenemen en dat ging mij te ver. We hebben de piano weer mee terug genomen en nu heeft hij een plekje in de tuin bij de pianist, hij staat daar als decoratie en wordt elke dag mooier.....
AJL
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Re: -The pianist-

Bericht Geplaatst:

Piano in de tuin?...oei oei...ik zou er zeker een goed zeil over gooien...en de piano gebruiken voor een reeks : zoals : piano in het stadscentrum, piano in de bergen, enz..... :D (met model natuurlijk :foto )
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

alles is eigenlijk al gezegd, ik vind het een hele mooie originele serie :up :up
DandA
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

De fotografie is prachtig. Maar waarom? wat is het verhaal? Ik kan er zelf natuurlijk heus wel een verhaal in zien maar wat is jouw verhaal daar ben ik benieuwd naar.
Hans Vink
Lid
Lid

-The pianist-

Bericht Geplaatst:

Mijn inspiratie:

LONDEN - De mysterieuze pianoman, die de gemoederen in Groot-Brittannië al sinds april in beroering houdt, komt misschien uit Noorwegen. Het onderzoek naar zijn herkomst heeft een nieuwe impuls gekregen nadat de man, die bijna drie maanden geleden drijfnat was aangetroffen op een strand in het graafschap Kent, op een geografische kaart de Noorse hoofdstad Oslo had aangewezen.

Het ziekenhuis in Dartford waar de man verpleegd wordt, heeft een Noors sprekende man in de arm genomen in een poging de verbale communicatie met de man op gang te krijgen. De zwijgzame man leek beter op hem te reageren dan op andere mensen die met hem in contact werden gebracht.

Tekening

Sinds hij is gevonden, heeft de naamloze man nog geen woord uitgebracht. Wel maakte hij een gedetailleerde tekening van een concertvleugel, waarna hij een piano tot zijn beschikking kreeg. Hij bleek een virtuoos pianist te zijn en wordt daarom nu aangeduid als de pianoman.

Bij het onderzoek naar de identiteit van de man is nog nauwelijks iets duidelijk geworden, hoewel tipgevers suggesties hebben gedaan over meer dan tweehonderd namen.
DandA
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik kan me het voorval nog herinneren. Mooie inspiratie. Leuk.
TomKlerks
Lid
Lid

-The pianist-

Bericht Geplaatst:

Jammer van die piano :( die is nu wel afgeschreven denk ik :D

Knappe reeks
Hans Vink
Lid
Lid

-The pianist-

Bericht Geplaatst:

De piano was een wrak, voordat hij het water in ging en ook toen hij eruit kwam. Nu staat ie als decoratie in een tuin, da's pas echt fraai.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”