Model Jessica & The pianist
Locatie Noordwijk

Dat is heel scherp van je opgemerkt. Ik vond de plu er zelf ook niet heel erg bijpassen maar wilde er wel echt eentje gebruiken. Helaas kon ik geen ouderwetse vinden.Malu schreef:Hele gave foto's weer. Ik vind alleen bij foto 1 de paraplu er niet zo bij passen....

ik vind de paraplu geen probleem, ik ben ook niet zo vaak (nooit:-) een piano op de vloedlijn tegen gekomen, zodoende vind ik het wel passend als je wat tegenstrijdigheden in dit soort leuke opnames tegen komtRob Pieters schreef:Helemaalik vind de paraplu geen probleem, ik ben ook niet zo vaak (nooit:-) een piano op de vloedlijn tegen gekomen, zodoende vind ik het wel passend als je wat tegenstrijdigheden in dit soort leuke opnames tegen komt
Misschien heb je daar al foto's van, maar wat mij ook leuk lijkt, is om de piano, pianist en model steeds een stukje verder onder water te laten "verdwijnen" (niet te ver ;-)

Hans Vink schreef:Rob Pieters schreef:Helemaalik vind de paraplu geen probleem, ik ben ook niet zo vaak (nooit:-) een piano op de vloedlijn tegen gekomen, zodoende vind ik het wel passend als je wat tegenstrijdigheden in dit soort leuke opnames tegen komt
Misschien heb je daar al foto's van, maar wat mij ook leuk lijkt, is om de piano, pianist en model steeds een stukje verder onder water te laten "verdwijnen" (niet te ver ;-)
Dank voor je reactie. Ze zijn niet onderwater geweest maar wel een stuk verder dan deze foto's laten zien. De rest staat op http://www.fotoaandekust.nl

flipjetiel44 schreef:originele ideeën en goed uitgewerkt.![]()
![]()
uiteraard toch nog enkele opmerkingen.
A: had #2 gemaakt met nog droge broekspijpen van de pianist (klein detail maar toch)![]()
B: had de paraplu schijn gezeten gezorgd dat deze in lijn stond met de arm van het model. en misschien oogcontact van het model met de speler.
Maar het blijft een prima serie. Ga zo voort![]()
flipje

Juul_75 schreef:Mooi gedaan weer wederom.....ik vind je paraplu nou net zo leuk....past bij de bolhoed en zijn pak.....ik ga niet kiezen vind ze allemaal mooi!