mmvo schreef:klopt duif had 1 pootje

), in RAW kun je veel meer beïnvloeden en hier zeker een prachtig pittige foto uit maken.mmvo schreef:andere foto
focus 85mm
f/18
belichtingstijd 1/8 sec
iso-1600

mmvo schreef:Kan ik wat aan de instellingen veranderen dat het contrast al toeneemt met het nemen van de foto?

AJL schreef:mmvo schreef:Kan ik wat aan de instellingen veranderen dat het contrast al toeneemt met het nemen van de foto?
Niet doen....een foto moet niet door de camera bewerkt worden maar door de software op uw pc....zodat ge het naar uw smaak (en afhankelijk van de situatie) kan instellen

Henry schreef:Mijn naam is Martin van Oorspronk en fotografie is één van mijn grote passies. Op dit moment ben ik vooral bezig met architectuur en natuur fotografie... Vanaf 21 februari ga ik de beginnerscursus Digitale Fotografie volgen van http://www.digidiaal.nl/. Wanneer dit bevalt wil ik ook nog de vervolgcursus Digitale Fotografie gaan volgen om nog beter met mijn materiaal te leren omgaan.
Nog even wachten en dan begint je cursus
Je plaatst hier twee foto's. Aan de foto met de duif is eigenlijk niks te zien. Hetzelfde geldt voor mij voor de foto met de lolly. Je plaatst foto's waar de exif niet meer in zit,
Maak eens een nieuwe foto en plaats deze eens zonder dat je de exif info verwijderd.

Frans schreef:je stelt een vraag. ik neem de moeite om de handleiding van je camera op te zoeken en door te lezen en geef aan op welke pagina je het antwoord kunt vinden.
vraag nog een keer of je al gekeken hebt en jij geeft niet thuis.
ik vind dat eigenlijk heel onfatsoenlijk.

Maak een nieuwe foto, bewerk eventueel je foto, verklein de foto en laat hem hier zien. In ieder geval de foto niet opslaan met de photoshop-optie "Opslaan for Web".mmvo schreef:Hoe doe ik dat?Henry schreef:Maak eens een nieuwe foto en plaats deze eens zonder dat je de exif info verwijderd.