Op zich een mooi portret, maar ik trek steeds meer de conclusie dat je eigenlijk voor dit soort portretten een hele grote softbox nodig hebt. Nu zie je ook duidelijk waar je het licht op hebt gericht. Licht op haar buik vind ik mooier dan op haar gezicht. Gezicht lijkt ook wat te glimmen.
Ik kan me wel vinden in het wegwerken van de reflectie op d'r neus.
Zelf ben ik wel blij met de foto, ik zie niet wat jij ziet Frans : buik gescheiden van de rest. Voor mij is het toch een geheel. Merkte wel dat een goede pose bij een hoog zwangere best ingewikkeld is, de buik zit dan veelal in de weg. De glimmers zie ik nu ook...zal ze wegwerken als ik zelf weer kan zitten.
Oh wat ben ik blij met deze TC.....een lichtpuntje in deze donkere dagen. En de moeder is gisteren bevallen van haar tweede zoon.
Echt ben heel blij met de TC. Ik heb namelijk een hernia en lig al 10 dagen plat! Kan niet langer dan 10 minuten zitten en slik een dosis morfine waar je U tegen zegt. Fotograferen zit er nu niet in, bewerken ook niet. Deze opname vanmorgen in zeldzame minuten van zitten op photdrome geplaatst.. bedankt allemaal....
Heb zelf wel geen hernia, maar heb het sinds afgelopen maandag ook knap in m'n rug....kan ook niet heel veel op het moment, maar zitten lukt gelukkig nog wel.
Ik zie maar zelden foto's van zwangere dames waar ik blij van word. Dit is er 1 van.
Ik zie harmonie in de kleuren, belichting, uitdrukking en gebruikte kleding.
Glimmertje op de neus is er maar dat is natuurlijk van blijdschap.
Wat mij betreft een terechte TC!
Mooie plaat!! Ik heb helemaal niks met zwangerschaps foto's en van die buiken maar deze vind ik heel mooi. Licht kan wat subtiel maar echt super mooie plaat!!
Van harte!
Eens met Nuelle dat het licht wat subtieler had mogen zijn, maar desalniettemin een mooie foto waar de moeder zeker blij mee zal zijn.Beterschap en sterkte met je rug, ik weet helaas maar al te goed wat een ellende dat is.