man in de lucht
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- momentum60
- Lid

Ogen niet helemaal scherp mi maar foto 2 heeft toch wel wat, denk door de egale achtergrond....
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Tsja dit is een voorbeeld van je camera kennen.
Je weet dat de man snel beweegt, dus kies je voor een snelle sluitertijd om hem scherp te kunnen vangen in de lucht. Beide opnames zijn gemaakt met 1/250, wat aan de lange kant is. Kijkende naar je diafragma, zie ik dat je deze erg klein had staan, respectievelijk f10 en f11.
Met voorkeuze voor diafragma (ipv de sluitervoorkeuze die je hier had), en deze op f4 - f6 had je een veel snellere sluitertijd kunnen nemen, met meer kans op succes.
Je weet dat de man snel beweegt, dus kies je voor een snelle sluitertijd om hem scherp te kunnen vangen in de lucht. Beide opnames zijn gemaakt met 1/250, wat aan de lange kant is. Kijkende naar je diafragma, zie ik dat je deze erg klein had staan, respectievelijk f10 en f11.
Met voorkeuze voor diafragma (ipv de sluitervoorkeuze die je hier had), en deze op f4 - f6 had je een veel snellere sluitertijd kunnen nemen, met meer kans op succes.
- Henry
- Lid

Beelden zijn beide veel te krap gekaderd. Mis in beide de parachute,
Onscherpte is al gezegd.
Beide foto's bevatten een kleurzweem.
Hand voor het hoofd in 1, halve schoen, etc. Moet volgens mij ook anders kunnen.
Al met al... voor mij is deze serie niet goed.
Onscherpte is al gezegd.
Beide foto's bevatten een kleurzweem.
Hand voor het hoofd in 1, halve schoen, etc. Moet volgens mij ook anders kunnen.
Al met al... voor mij is deze serie niet goed.
- Kelly
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Vind Wendy haar update wel goed, om te zien/leren wat er allemaal mogelijk is, en kan met een foto.
Over je foto's. Probeer je voordeel te doen met Mendel's advies, en blijf veel proberen. Succes!
Over je foto's. Probeer je voordeel te doen met Mendel's advies, en blijf veel proberen. Succes!