Van de vorige fotoshoot nog een potret. Ditmaal grijskaart gebruikt in de nabewerking
[img]http://franjaweb.nl/portfolio/wp-content/uploads/2019/01/DSC_4034.jpg[/img]
Het licht staat volgens mij redelijk laag, te zien aan de reflecties in haar oog en de "highlight" op haar arm. Doordat haar arm dichter bij de flitser staat dan haar gezicht, vangt deze ook meer licht, met de lichtere plek als gevolg. Ik heb geen idee of je de paraplu hebt ingezet, maar ik denk van wel, alleen denk ik ook dat de flitser best wel ver van Leonie af staat.
Mijn tip is na het zien van deze foto is dan ook om de flitser met paraplu veel dichter op je model te plaatsen. Je moet dan wel goed kijken om toch nog een foto te kunnen maken zonder dat er een stukje paraplu op de foto komt.
@Tony Herken je kritiek punten. Ga dat in een volgende shoot verbeteren
@Henry Inderdaad een te laag lichtstandpunt. De paraplu stond ook te dicht op de flitser denk ik. Ga in een volgende shoot het licht een hoger standpunt geven.
Leonie geeft je een fijne en onstpannen expressie.
Kleur zit prima deze keer.
Aan de opmerkingen over het licht zou ik willen toevoegen dat geel veel rood bevat.
En zoals eerder opgemerkt is de senor het gevoeligst voor rood licht.
Kans op overbelichten rode kanaal is dus sneller aanweig dan bij groen of blauw.