Dat mag, overslaan.
Wat ikzelf mooi vind aan deze foto? ja goh, het zijn geen mooie bergen met kleuren en zonsondergang of blauwe zee. Het is gewoon zo als het is bij deze paarden. Ikzelf vind de chaos/wirwar met daar tussenin het hoofd van een paard dat er scherp op staat en je ff 2 keer moet kijken om te zien hoe het zit. Laten we zeggen streetfotography van wilde paarden in het avondlicht die dicht bij elkaar zijn gaan staan. Mooi, is een smaak. Ik vind het wel een interessante foto.
Maar ik weet, je bekijkt je eigen foto's vaak anders dan dan dat andere het doen.
Je gevoel van wat je fotografeerde is anders dan je beschrijving. Fotografen hebben ook vaak een band mer hun eigen foto's zoals je zelf aanfgeeft. Dat is lasrig want dan wordt de communicatie verstoord. De boodschap komt niet over. Ik denk dat als je je hierin verdiept, dat je dan verder komt.
Mooie foto.
Ik zou eerder voor deze uitsnede gaan. Zo heb je toch nog de wirwar van paarden maar net iets meer aandacht voor het hoofd van het paard.
Als je het niet goed vindt geef dan een seintje dan haal ik hem terug weg.
Ik vind het een min of meer rommelige abstracte foto geworden, waarbij je na langer kijken ontdekt hoe de situatie in werkelijkheid er uit zag. Door de uitsnede van Gerda-F wordt het beeld al iets minder abstract.