@Henry, dankjewel voor de tips rond de f-waarde, hiermee zal ik al een heel andere foto maken dan deze. Dankjewel voor de tool, ik volg deze tips zeker en vast verder op!
@Ron, dank voor de reactie en om me een andere oplossing te bieden, wel origineel met die fotostacking. Ik zou de foto zelf ook liever wat scherper zowel op de ogen als op de neus/snoet.
@Hans, dank voor je reactie! ik vond het wel een leuke foto maar er is zeker ruimte voor verbetering.
@Petervaneekelen, ik zal eens kijken naar de belichting. Bij de pelikaan is hij inderdaad wat donkerder omdat het wit te vel is.
@Jo en Hans, Dankjewel voor jullie reactie hoor! zeker nog ruimte voor verbetering maar met de tips van iedereen komt dat wel in orde!
@Fotosmurf, dankuwel voor je reactie! Het klopt dat de scherpte op de snorharen ligt, Ik kan gelukkig nog wat oefenen met de kat (Marie) die hier rondloopt zodat ik dat onder de knie heb.
@Papa, daar zal ik eens werk van maken!
Dankjewel allemaal voor de tips en tricks, hier heb ik echt wel veel aan! Soms zie je zelf niet goed wat er ''mis'' is aan de foto en is het leuk om anderen er te laten naar kijken met een kritische blik. Op deze manier leer ik bij. Leuk dat jullie allemaal reageren met nuttige zaken! Ik ga nu proberen om én een nieuwe foto te maken van Marie (met de nodige aanpassingen op mijn camera) én de foto eens te bewerken in photoshop. Ik zal het resultaat hier dan wel plaatsen.