Ze zijn er al!
Als dat maar goed komt, nu reeds bloesems....
[img]http://i66.tinypic.com/15gxw0n.jpg[/img]
iso 100-F/8-1/120s-50mm
- Fotosmurf
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Diagonaal uit de hoek oke maar dan houd het op.
Geen spannende foto verder.
Weet niet of je het gedaan hebt maar met onderbelichten kan je een hoop redden als het licht echt hard is.
Weet niet of je het gedaan hebt maar met onderbelichten kan je een hoop redden als het licht echt hard is.
- Henry
- Lid

Lastig onderwerp. Elk jaar probeer ik het ook, maar kan er geen mooie foto van maken. Dit jaar ga ik het ook weer proberen, de boom staat volledig in de knop, dus ik moet nog even geduld hebben. Voor de rest sluit ik me aan bij Fotosmurf.
dank, wou graag d blauwe lucht in combinatie...Fotosmurf schreef:Diagonaal uit de hoek oke maar dan houd het op.
ik ga er aan denken,bedanktFotosmurf schreef:Diagonaal uit de hoek oke maar dan houd het op.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Een lucht vol ijsberen...................Frans schreef:Joop wat had je als achtergrond in gedachten?
Nee gekheid natuurlijk.
Ik had niks in gedachten Frans maar was benieuwd naar de meerwaarde die Sieneke ziet in een blauwe lucht.