Sisters

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Annemie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Sisters

Bericht Geplaatst:

Wat zijn het toch 2 mooie zusjes :wub :wub

Afbeelding
ppp
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Sisters

Bericht Geplaatst:

Mooi en fraai die twee gelijke truien
xafke
Lid
Lid

Sisters

Bericht Geplaatst:

Leuk!
Een heel klein beetje sleutelen aan de witbalans nog. Je ziet rond de mond van Ana-Jolie (meisje op links) wat groenschijn.
Bij Eloise-Marie zou ik een klein beetje retouch doen onder haar rechteroog.
Annemie
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

xafke schreef:Leuk!
Een heel klein beetje sleutelen aan de witbalans nog. Je ziet rond de mond van Ana-Jolie (meisje op links) wat groenschijn.
Bij Eloise-Marie zou ik een klein beetje retouch doen onder haar rechteroog.
Dank je wel voor de tips :up
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Sisters

Bericht Geplaatst:

Je maakt prachtige portretten maar ik heb al vaker aangegeven, maar je reageert daar nooit echt op terug, dat ze niet helemaal scherp zijn op de ogen.
Ik geef je nog 1 keer dit advies. De scherpte ligt ook bij dit portret niet lekker op de ogen.
Is er een reden dat je de scherpte niet op de ogen wilt? Zo ja dan graag een uitleg als je wilt en dan zal ik er niet weer over beginnen. Ik zie namelijk wel degelijk scherpte op de foto. Alleen ligt die niet op de ogen bij je meeste portretten. Althans niet zoals je ze hier laat zien. Zie jij dat niet? Of maakt het je minder uit? Ik vraag het me steeds af...
Annemie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Nuelle schreef:Je maakt prachtige portretten maar ik heb al vaker aangegeven, maar je reageert daar nooit echt op terug, dat ze niet helemaal scherp zijn op de ogen.
Ik geef je nog 1 keer dit advies. De scherpte ligt ook bij dit portret niet lekker op de ogen.
Is er een reden dat je de scherpte niet op de ogen wilt? Zo ja dan graag een uitleg als je wilt en dan zal ik er niet weer over beginnen. Ik zie namelijk wel degelijk scherpte op de foto. Alleen ligt die niet op de ogen bij je meeste portretten. Althans niet zoals je ze hier laat zien. Zie jij dat niet? Of maakt het je minder uit? Ik vraag het me steeds af...
Ik heb het inderdaad nog moeilijk met het scherp stellen op de ogen. Dan zie ik nadien dat er is scherp gesteld op het haar. Ik kan ook niet altijd mijn toestel goed in de hand houden. Met mijn misgroeide handen door mijn reuma is het vaak lastig, maar ik doe gewoon mijn best.
Frans
Lid
Lid

Sisters

Bericht Geplaatst:

Mogelijk speelt de bestandsgrootte daarbij een rol.
Dit bestand is 103 KB. Dat is echt veel te klein voor een foto van 900x 600 pixels.
Annemie
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Frans schreef:Mogelijk speelt de bestandsgrootte daarbij een rol.
Dit bestand is 103 KB. Dat is echt veel te klein voor een foto van 900x 600 pixels.
Bij mijn foto staat er 564kb als ik ga zien
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Dankjewel voor je reactie Annemie. En mijn excuses. Ik wist dut natuurlijk niet. Had ik dit geweten dan had ik een andere reactie geplaatst. Een stuk invoelender in ieder geval!
Wat jouw enorm kan helpen en makkelijk te doen tijdens portretten is een statief gebruiken. Dan blijft die camera iig stil.
Ik vind je foto's erg mooi en puur!!
Annemie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Nuelle schreef:Dankjewel voor je reactie Annemie. En mijn excuses. Ik wist dut natuurlijk niet. Had ik dit geweten dan had ik een andere reactie geplaatst. Een stuk invoelender in ieder geval!
Wat jouw enorm kan helpen en makkelijk te doen tijdens portretten is een statief gebruiken. Dan blijft die camera iig stil.
Ik vind je foto's erg mooi en puur!!
Niet erg hoor, het mag eigenlijk ook geen excuus zijn... Ik ga eens proberen met een statief :)
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”