Lekker scherp en een mooie compsitie. Mijn enige opmerking is dat ik hier liever de kop er helemaal op had willen hebben. Het is nu zo net aan aangesneden. Ik snap wel dat dat vanwege het oor is maar toch.
Sterk portret, met veel karakter. Mooi lijnenspeel in de rimpels van de huid, het zwart met de toefjes grijs. Komt machtig en massaal over door de krappe kadering. Kijkend naar zijn ogen heeft hij volgens mij wel iets gemeens.
Van mij had de uitsnede nog krapper gemogen, tot ongeveer 1 cm boven de linker wenkbrauw (voor de kijker), oftewel nog net een stukje linker oor erop. Ben je meteen het probleem kwijt dat het hoofd aan de top afgesneden is. En de essentie van het portret zijn de ogen en de blik van de chimp
Hé...wat komt die hier terug zoeken, 'k ben aangenaam verrast Iedereen bedankt voor de fijne comments enne...'k heb hem zo gecropt, 'k had wel degelijk zijn hele kop, maar 'k vond dit 'sterker'
[quote="Jacky"]Hé...wat komt die hier terug zoeken, 'k ben aangenaam verrast
Had je naam horen vallen in Testelt en zag dat je ook op dit forum zat , toen ik de aap zag herkende ik hem direckt , was wel meer dan 10 jaar geleden maar die schit smijter herkende ik nog wel .