Osteospermum

Bloemen, planten e.d.
Plaats reactie
Mendel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Osteospermum

Bericht Geplaatst:

Twee zeer aangename platen, staan er zuiver en rustgevend op. Je gelijke standpunt, en de goede speling met de compositie in samenhang met de goed liggende scherptediepte, geven een beeld wat gewoon staat als een huis. Waar zachte licht zorgt voor een dromerige sfeer.

Op zich is dit ook een gewaagde foto, je hebt er doelbewust voor gekozen geen echte eyecatcher te hebben, niet een bloemetje dat met zijn kopje naar ons toe staat. Geen insect. Nee is een rustig geheel, een niemandalletje (niet als negatief lezen), kijkt gewoon rustig weg zonder pretenties...

Ik vermoed echter dat andere toch iets zullen missen, maar mij smaken ze beide.
KoenEeckhoudt
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Twee zeer aangename platen, staan er zuiver en rustgevend op. Je gelijke standpunt, en de goede speling met de compositie in samenhang met de goed liggende scherptediepte, geven een beeld wat gewoon staat als een huis. Waar zachte licht zorgt voor een dromerige sfeer.

Op zich is dit ook een gewaagde foto, je hebt er doelbewust voor gekozen geen echte eyecatcher te hebben, niet een bloemetje dat met zijn kopje naar ons toe staat. Geen insect. Nee is een rustig geheel, een niemandalletje (niet als negatief lezen), kijkt gewoon rustig weg zonder pretenties...

Ik vermoed echter dat andere toch iets zullen missen, maar mij smaken ze beide.

Dat vind ik ook, maar kan het zo mooi niet zeggen.

Mooie plaatjes hoor! :up
fran
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Tegen de uitleg van Mendel kan niemand op :rof .
Ik vind het twee mooie foto's met een voorkeur voor de eerste daarin spreekt de compositie me iets meer aan. Als je de toppen van de bleoemen verbindt en de lijen doortrekt krijg je mooie driehoeken en dat kijkt altijd prettig.
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Sluit me bij Ayla aan. Mis toch ook iets van een eyecatcher. Vind verder dat je de bloemetjes er wel heel keurig hebt op gezet, mooie dof en uitstekende scherpte en kleuren. Qua compo heeft foto 1 wmb de voorkeur, kijkt op de een of andere manier lekkerder weg :)
Paul Heijmink
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

m.n. de eerste is een fraaie plaat, rustig in zijn compositie, en op de gulden snede.
Wat ruis in de achtergrond, die kun je misschien nog wat vervagen.
Afwerking met kader en initialen vind ik mooi gedaan.

Paul
Plaats reactie

Terug naar “Flora”