Welkom
keihard (buiten) licht
Mooie binnenkomers hoor.
Welkom
Welkom
- sharonnnetjee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
vet! 
Foto 1 is echt heel mooi!

Foto 1 is echt heel mooi!
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Welkom.
Een sterke serie en goede binnen komer. Je legt de lat wel gelijk hoog voor jezelf
.
De eerste twee hebben fijne kleuren en de laatse is een mooie zwart-wit omzetting
.
De eerste vind ik erg sterk, de tweede is een aparte pose en de derde heeft iets intrigerends door de wazige lijnen (door een hekwerk genomen?), die hier zeker een toegevoegde waarde hebben.
Een sterke serie en goede binnen komer. Je legt de lat wel gelijk hoog voor jezelf
.De eerste twee hebben fijne kleuren en de laatse is een mooie zwart-wit omzetting
.De eerste vind ik erg sterk, de tweede is een aparte pose en de derde heeft iets intrigerends door de wazige lijnen (door een hekwerk genomen?), die hier zeker een toegevoegde waarde hebben.
- Cinemovie
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Gefeliciteerd met today's choice en terecht....
Echt helemaal goed foto nummer 1.. niets op aan te merken.. goede binnenkomers... alsnog welkom bij photodrome.nl
Echt helemaal goed foto nummer 1.. niets op aan te merken.. goede binnenkomers... alsnog welkom bij photodrome.nl
- Marrie
- Lid

hier.Stuk voor stuk hele mooie foto's,
mijn voorkeur gaat ook naar nr1, en dat is omdat ik de belichting van het gezicht echt super vind, en dat nog wel met een pet op, dat is toch wel moeilijk!

Denk wel dat ik met Frans mee ga over het feit dat jij hier mss niet zo veel zult leren. Maar andere zeker van jou!