Misschien zouden jullie een andere titel nemen, misschien vinden jullie het helemaal niets.
Laat maar horen.

Het kan te wijten zijn aan verschillende zaken:Daniel het door jou beschreven fenomeen waar denk je dat het vandaan komt en hoe zou Joop het kunnen vermijden?

Zag ze pas met bewerken Frans, moet ik op gaan letten tijdens het schieten.Frans schreef:Die bobbels in de broek heb ik ook tot ergernis van mijn vrouw.
Had je ze gezien Joop. Bewust besluit om het zo te laten?
Helemaal gelijk in Daniel en daarom neem ik ook alle tips en trucs ter harte.Daniel Doyen schreef:Er zijn dus nog een heleboel zaken waar Joop moet opletten bij modellen shoots. en dit voor hij afdrukt![]()

Deels mee eens: gelikt hoeft niet en vooral ook proberen t karakter wel te leggen in een foto. Maar wat overeind moet blijven is dat de foto interressant moet blijven en draagt mi de overvulde broekzakken niet aan bij. Maar daar is al genoeg over gezegd. Niet aan gedacht tijdens de shoot en nu niet meer terug te draaien . Het zij zo.fran schreef:Stoere plaat.
Grappig hoe zoveel vallen over die broekzakken. Als ik heel eerlijk ben stoort het mij helemaal niet, het geeft juist precies weer hoe hij is. Het hoeft toch niet altijd zo gelikt te zijn.