2.

Afgelopen week naar strand gegaan voor deze shoot.

Inderdaad "cliché" Smurf, and as been done a million times !Bij de 2e kom ik op het idee dat het ook mooi had geweest dat de kleine meid haar handen op de buik had geplaatst en moeders daar haar handen weer op. Cliché misschien maar kwam in me op en misschien heb je die ook wel gemaakt.
Zoals zoveel dingen wat niet wil zeggen dat je ze niet meer mag maken.Daniel Doyen schreef:Inderdaad "cliché" Smurf, and as been done a million times !
Misschien even uitleggen dat de handen niet bedoeld zijn om te zorgen dat de buik valt maar dat het vaak iets met gevoel en emotie te maken heeft.Daniel Doyen schreef:Ik vraag me trouwens af waarom ? Ik heb tientallen foto's van zwangere vrouwen waar ze hun buik niet vast houden,... en raar genoeg, maar die buik zonder handen valt niet echt naar beneden

ArtenCo schreef:...Wat niemand is opgevallen of niet heeft gezien/gezegd is dat de lucht in de tweede opname oorspronkelijk er niet was. De lucht was helemaal dicht getrokken en grauw, door met een verloop filtertje te werken heb ik dit 'probleempje" netjes opgelost...