2.wat gecropt:

Wat een eer Ron, klopt het dat jij de oog en snorharen zelf getekend heb??Ron62 schreef:Dank voor de fijne reacties.![]()
Zelf vind ik degene met wat meer ruimte ook mooier, voor mij is die ruimte daar ook goed en zoals Joop al zegt benadrukt dat ook meer de kleine.
Wat ik wel altijd mooi vind bij een klein stukje croppen zijn, op dit formaat, de details die beter te zien zijn, die klauwtjes en zo.
Ik denk Hans die vind nogal snel dat een beestje te klein in de foto staat, dus zal er ook een gecropte versie bij zetten, dat vindt ie vast wel mooi......reageert ie helemaal niet.![]()

Omdat ze wel erg donker! afsteken, de ukkepuk staat er fraai!! op.Ron62 schreef:Nee Hans, ik zou ook niet eens weten hoe dat moet in PS.....maar waarom denk je dat?Hans v Ee schreef: klopt het dat jij de oog en snorharen zelf getekend heb??

Ron62 schreef:Bedankt Hans.![]()
Ik heb daar echt niets aan gedaan, ik heb de foto wat gecropt, een sensor vlek weg gehaald en voor de rest alleen met levels, contrast en kleuren en zo wat veranderd....iets minder rood en een fractie lichter dan het origineel.
Exif is 1/1600, F/4,5, ISO-80, -0,3EV, 200mm.