Mooi scherp op de ogen en ondanks de titel had ik toch liever ook de neus scherp gezien, maar dat is een beetje persoonlijke smaak......ik zie bij dieren het liefst zowel de neus als de ogen scherp, een onscherpe neus zo close in beeld is voor mij een beetje storend.
Ik kan ze niet lezen. Jij wel fran?
In die zin roept de foto weinig bij me op.
Ben wel aan het googelen geslagen op het hoe en waarom van spleetpupillen.
Ik vindt de ogen heel mooi en zou overwegen om de foto onder en boven donkerder te maken zodat de ogen nog meer de aandacht krijgen.
Ik had wel een voorbeeld maar ik zie net dat je het liever niet hebt dat je foto's bewerkt worden.
Maar ik denk wel weet wat ik bedoel
Ik vind de ogen toch wel een bijzondere aantrekkingskracht hebben. Je wordt als kijker haast gehypnotiseerd In de tip van gerda kan ik me wel vinden, dan wordt je nog meer naar de betoverde ogen getrokken
Dank voor de leuke reacties.
@Ron, dat is inderdaad een smaak kwestie.
Een update geplaatst met een iets donkerdere boven en onderkant, veel donkerder wilde ik het niet maken omdat het voor mij dan niet meer natuurlijk overkomt.
Dank je Judith, voor mij ook de originele versie.
@Gerda, ik heb niet de hele foto donkerder gemaakt de bovenkant tot aan de inplant van de voel haren en de onderkant tot net boven de neus en het streepje over da neus. De ogen en het lichte rond de ogen zijn niet donkerder gemaakt.
Ik ga ook voor de originele versie. Door de boven en onderkant donkerder te maken gaat de aandacht minder naar het geheel. De sprieten zijn hier heel belangrijk.