Eerste wat we tegen kwamen was een motoragent die ons sommeerde om langs de kant te gaan staan.
Dan komen er allemaal auto's met reclame voorbij en op een gegeven moment ook de wielrenners.
Ik denk ik schiet dan maar een paar plaatjes ervan, ik had beide camera's(RX100 en A77 met 200mm erop) bij me.
Wilde in eerste instantie gewoon wat foto's van de rits wielrenners en maakte die met de RX100, want 200mm is dan niet echt handig.
Toen bedacht ik me ineens dat ik ook wel wat foto's kon maken van de voorbij suisende wielrenners en wilde dat eigenlijk doen met de A77 met 200mm, maar kwam er al snel achter dat het te dichtbij was, dus snel die kleine camera weer erbij gepakt.
Instellingen stonden natuurlijk helemaal verkeerd, want ik gebruik dat cameraatje meest voor landschappen en had dan net 2 soort van overzichtsfoto's gemaakt van de wielrenners, maar met een wat snellere sluitertijd en stond toen ook eigenlijk op instellingen van het laatste landschapje.
Ondertussen reden die wielrenners natuurlijk gewoon door(die gingen niet eens effe op mij staan wachten
Heb nog snel een paar foto's gemaakt, maar kwam erachter dat de sluitertijd te langzaam was(stond nog in A-stand i.p.v. S-stand) en toen ik dat ook eenmaal goed had gezet waren de laatste wielrenners inmiddels voorbij.
Heb dus wat foto's die eigenlijk allemaal niet helemaal naar m'n zin zijn, maar had, tijdens de BBQ bij Joop, aan ArtenCo beloofd om toch wat te plaatsen van die wielrenners.
Vind zelf dan wel weer grappig dat bij die laatste foto het gezicht van de achterste het scherpste stukje in de foto is en nog redelijk herkenbaar.
Ach, je kunt in ieder geval bij die laatste 2 foto's goed zien dat ze niet stil staan.
1.

Sony RX100 V, 1/160, F/6.3, ISO-200, 26mm(70mm FF)
2.

1/125, F/6.3, ISO-200, 26mm(70mm FF)
3.

1/25, F/6.3, ISO-200, 26mm
4.

1/10, F/10, ISO-80, 12mm(32mm FF)