heeft deze jongedame maar 1 arm of komt dat door de houding? Als het door de houding zo lijkt, dan vind ik dat jammer en had ik haar rechterarm toch ook wel graag in beeld gehad. Als zij inderdaad gehandicapt is, dan had ik dat eigenlijk ook duidelijker willen zien, aangezien dat niets is om je voor te schamen en dus best gezien mag worden, zodat er niet getwijfeld hoeft te worden of de pose wel goed is of... 

Rolf schreef:@wim: ik heb nog wel andere foto's van haar ja
ik zal mijn vraag duidelijker stellen dan; Heb je nog meer foto's van haar en zou je die hier willen laten zien? Ik vind het namelijk een mooi model en ik ben erg benieuwd naar de andere foto's.@win schreef:Rolf schreef:@wim: ik heb nog wel andere foto's van haar ja
grapjas....ik zal mijn vraag duidelijker stellen dan; Heb je nog meer foto's van haar en zou je die hier willen laten zien? Ik vind het namelijk een mooi model en ik ben erg benieuwd naar de andere foto's.
de kans bestaat dat er inderdaad hier nog meer foto's van haar te zien zullen!!!

Gotchas schreef:Vind de belichting niet zo mooiTeveel schaduwen waardoor voor mij de foto te donker overkomt. Pose en blik zijn prima.