Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Mendel bedankt voor je mening. Ik ga kijken of ik bij de volgende er wat onrust uit kan halen. Deze is uit de hand genomen. Misschien op het statief zetten en kleinere beweging maken....
@Frans ik wil de techniek proberen te "beheersen", voor zover dat kan in de fotografie. Er zijn mensen die bereiken iets moois door een kleine wijziging in standpunt of door in of uit te zoomen. Anderen gebruiken spiegelingen. Ben zelf nog in het stadium van ontdekken. Ik zie aan de reacties dat men het soms druk vindt, maar dat geeft niet het stimuleert de creativiteit in ieder geval. Hier voorbeelden. http://fotoclub-twente.nl/album/152/dubbel-opname-double-exposure
Ja Harry past heel goed dat brede kader. Ook lekker dat er links een stukje af is . Kijkt rustiger. Vooral laten staan! Het is een mooie contrastrijke bewerking.
Harry heeft gepost wat mijn eerste ingeving was. Soms is het beter wat kleiner te kijken. De techniek is leuk om te doen ik heb het ook verschillende keren gedaan.