Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
DE2_186, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens - de mond was een van de weinige onderdelen waar ik iets aan heb veranderd, maar ik moet het inderdaad nog meer aanpassen - zie update.
Judith, het voordeel van een high key (-achtige) foto is dat je het effect van de (in dit geval 5) verschuivingen vergroot. Kan ook wel in combinatie met donkere vlakken omdat die donker blijven, maar ik vermoed dat een "gewoon" belichte foto niet goed gaat werken. Zelfs met dit beperkt aantal lijnen zullen de meeste mensen dit al geen aangenaam beeld vinden. Ron en Ronald Jan, alle begrip dus - zelf vind ik het erg leuk om zo'n lieve mooiboy (Tim was model bij een shoot van mijn fotoclub en een hele coole gast) een andere uitstraling te geven.
Updat is inderdaad beter. Interessant experiment. Ik ga ervan uit dat dit 1 foto is die je steeds gecopieerd hebt en met een heel kleine verschuiving over elkaar hebt gelegd. Iets wat je niet in camera kan doen denk ik. Twee verschuivingen is mogelijk met de Fuji in een dubbel opname. Ook interessant maar met veel minder inpact.