Terug een shootje kunnen doen met één van mijn beste vrienden en dit met de nodige social distancing! Zo kan het ook

Update

[img]http://www.photodrome.nl/forum/images/icons/star.png[/img]

Dank je welscoco schreef:Stoere foto! Lijkt mij best een goed model. En je hebt hem mooi gefotografeerd.
Goede omzetting ook.
Ik vind alleen dat hij wel heel breed zit... Het kleine beetje achterover hangen benadrukt dit. Ik vind zijn gezicht toch echt interessanter.
Twee dingetjes die ik zelf even weg gehaald zou hebben: letters op het spatbord en de pen naast zijn linker arm.
Annemie schreef:Dank je welscoco schreef:Stoere foto! Lijkt mij best een goed model. En je hebt hem mooi gefotografeerd.
Goede omzetting ook.
Ik vind alleen dat hij wel heel breed zit... Het kleine beetje achterover hangen benadrukt dit. Ik vind zijn gezicht toch echt interessanter.
Twee dingetjes die ik zelf even weg gehaald zou hebben: letters op het spatbord en de pen naast zijn linker arm.Ik heb even een update geplaatst.
Ja, hij zit inderdaad breed, maar is ook om dat stoere wat weer te geven. Hij heeft een heel fotogeniek gezicht. Dus ik heb nog enkele leuke portretjes ookMaar af en toe wil ik ook eens iets anders proberen

Ja inderdaad, in de update heb ik een klein beetje lokaal contrast toegevoegd, kon de foto wel hebben vond ikscoco schreef:Ja super!Annemie schreef:Dank je welscoco schreef:Stoere foto! Lijkt mij best een goed model. En je hebt hem mooi gefotografeerd.
Goede omzetting ook.
Twee dingetjes die ik zelf even weg gehaald zou hebben: letters op het spatbord en de pen naast zijn linker arm.Ik heb even een update geplaatst.
Je hebt het (lokaal) contrast ook iets opgeschroefd? Kan de foto lig goed hebben! Top!
Oh en gefeliciteerd met de TC, heel terecht.