Dit zijn er 2 van Eloise-Marie.

Daar ben ik het 100% mee eensMaar het is zo, tegenwoordig met alle kinderen dat ze er ouder uitzien dan ze zijn...

Frans, ik hoop echt dat iedereen dit beseft, ... maar ben er niet zeker van.Dat poseren in de modelfotografie het aannemen van een rol is weten we allemaal wel denk ik.
Dit is jou visie Frans, maar daar ben ik het maar voor de helft mee akkoord.In de portretfotografie probeer je veel meer tot het ware ik te tonen.
Hum, ik denk dat het veel ingewikkelder is dan dat Frans.Als je naar jonge kinderen maar vaak genoeg “prachtig” roept als ze serieus kijken conditioneer je ze op die blikken.
Je kan het zo in het heel kort verwoordenIets wat jij denk ik bedoelt met “vaardigheden” Daniel.

Dit is voor mij een hele goeie tip Fran! En ik ga dat vaker proberen want als nadien voor mijn pc zit heb ik alweer spijt dat ik niet ruimer heb gefotografeerd, is iets dat ik moet leren.fran schreef:
Het zijn overigens twee mooie foto's, waarbij de tweede wel iets ruimer genomen had mogen worden. In veel gevallen is het verstandig een foto iets ruimer te schieten dan je voor ogen hebt, je hebt dan meer ruimte om iets te corrigeren, iets croppen is veel makkelijker dan er iets bij fabriceren.

Dank je wel scocoscoco schreef:Dat is een flink bereik.
Een goede oefening om eens te proberen: zet je lens op een vast brandpunt.
Op die manier let je veel meer op de wat je in je beeld zet.