1.

2.

3.

4.

Daarom denk ik niet dat het komt door de kleur rood, al zal dat ook wel meewerken, maar meer door de spikkels, want die hebben de andere 2 rode soorten van de 1e serie bijna niet en dat dan in combinatie met het verkleinen van de foto.Frans schreef:PS In je eerste serie zijn de verschillen tussen de verschillende merken minder groot.

Ik ben nu met tussenpozen bezig de 30 PS lessen te doorlopen waar al eens eerder een link voor gegeven is, en ik merk het volgende. Ik leer heel veel dingen die ik waarschijnlijk niet (veel) ga gebruiken, maar in haast iedere les zit wel iets wat ik kan gebruiken. En sommige lessen zijn ware eye-openers. Ik ben nu bij les 12 geloof ik, en ik denk dat ik inderdaad maar 10% of zo ga gebruiken, maar die 10% schelen me wel heel veel tijd. Ik snapte warempel zelfs wat Frans bedoelde met zijn tipRon62 schreef:Moet me misschien toch nog een keer wat meer gaan verdiepen in PS, ook al heb ik het idee dat ik 99% van de keren dat ik het gebruik ik niet meer nodig heb.![]()