Wat was het genieten

oke.. thanksbebogard schreef:mooi Judith, maar dit hoort eigenlijk onder de rubriek vogels. (dacht ik)

Fijn! En dankjewel! Dus ik hoef verder niets te doen?Tony schreef:Hoi Judith welkom op dit leuke forum met deze leuke binnenkomershet verplaatsen kun je niet zelf dat doet een Mod. voor je

Neen. Het is een sproeier! Deze foto's zijn bij Topvogel gemaaktRon62 schreef:Nette serie van een mooi vogeltje.![]()
Is de regen echt?

Ja, jij hebt ze al gezien inderdaad. Dankjewel. Ik dacht .. Laat ik ook kijken hoe dit werkt. Heb een mooie dag!wilw schreef:Volgens mij heb ik ze al eens gezien![]()
Ondanks het knetterharde licht toch fraaie beelden afgeleverd

Gisteren 2 en vandaag 2... Toch? Ik heb gelezen dat er meerdere foto's in een bericht mogen vermits het een serie betreft. Nu twijfel ikHermanus schreef:Mooie serie en de laatste is extra door zijn starthouding.
P.s. ik zie dat je veel aan het plaatsen bent, doch er is een max van 2 topics per dag. Misschien even de introductie lezen Judith. Veel plezier, want je hebt er zin ik zie ik
Ok, bedankt voor de info.....ik vond het licht al zo vreemd voor echte regen, maar het kan natuurlijk wel dat de zon schijnt en het regent, maar dat zou wel heel toevallig zijn.Judith Reinders schreef:Neen. Het is een sproeier! Deze foto's zijn bij Topvogel gemaakt