Mooi portret.
Overbelichte delen in de achtergrond vind ik niet storend, heeft wel iets.
Mijn oog valt wel op haar rechterhand, ....die ik niet zie en ik snap niet goed het kledingstuk wat over haar rechterhand valt.
Ik heb ook moeite met haar rechterhand. Achtergrond trekt te veel aandacht. Ik zit op een andere PC dus ik weet niet zeker of het juist is maar rechts de riem, middel en kleding zijn tegen het uitbranden aan.
Mooi hoor. De wat overbelicht achtergrond stoort me niet. Voegt voor mij juist wat toe aan de sfeer. Volgende keer op beide handen letten, nu komt de arm wat massaal over.
Arm is wat ongelukkig zo maar komt door haar wijde mouw. Je hebt gelijk Fran dat ik daar op moet letten. Hand iets anders zetten of zo en het valt beter.
Volgens mij alleen overbelichte delen in de lucht en die storen mij niet.
Mooi hoor Joop! Ik zou in de nabewerking proberen de overbelichte delen wat zachter te maken door bijvoorbeeld een radiaal filter, en dan de helderheid wat terug schroeven. Dan krijg je een soort "glow"over de lichte delen. Maar dat is uiteraard maar een tip
Dennis ook nog bedankt en zal eens kijken of ik je tip uitgevoerd krijg.
Zo goed ben ik ook weer niet met filtertjes en dergelijke maar al doende leert men.