Simba

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Bryan
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Simba

Bericht Geplaatst:

Onze rode kater Simba. :)

Deze foto heb ik gemaakt met mijn nieuwe Samsung Galaxy S20 FE. Ik ben blij met het resultaat. Wat vinden jullie?

Afbeelding
Ron62
Moderator

Re: Simba

Bericht Geplaatst:

Netjes voor een telefoon. :)

Als ik de foto klein bekijk ziet het er best wel redelijk goed uit, maar als ik de foto vergroot naar ware grootte dan krijg je de telefoonkwaliteit meer te zien....minder details en meer ruis. ;)
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Net resultaat, oogjes vind ik persoonlijk wat aan de donkere kant :)
petervaneekelen
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik snap bovenstaande commentaren, maar ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben van de relatieve kwaliteit. Natuurlijk niet te vergelijken met een goede moderne digitale camera met (vooral) goed glas, maar dit is aanzienlijk beter dan mijn eerste (best wel dure) digitale camera van een jaar of 15 geleden. Lijkt meer op een redelijk goede compact camera van een paar jaar oud. En dat voor zo'n klein dingetje.
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Klopt wel hoor Peter, ik ben meest wat minder enthousiast in m'n bewoordingen, maar een goeie telefoon kun je inderdaad vergelijken met een wat mindere compactcamera wat technische kwaliteit van de foto's betreft.
Je hebt ook compactcamera's met een 1 inch sensor en zelfs met een full frame sensor, maar die zijn kwalitatief natuurlijk nog wel een heel stuk beter dan een telefoon.
Bryan
Lid
Lid
Contacteer:

Simba

Bericht Geplaatst:

We hebben erg veel reviews gekeken en vergeleken, maar deze, de Samsung Galaxy S20 FE, kwam er als camera erg goed uit. Vandaar dat we deze ook gekocht hebben. Natuurlijk is het niet de kwaliteit foto als ik vroeger met de spiegelreflexcamera maakte. Maar was wel benieuwd naar jullie meningen aangezien ik ook niks nabewerkt heb ofzo. :)

Groetjes Bryan
Hermanus
Lid
Lid

Simba

Bericht Geplaatst:

Ziet er goed scherp uit en mocht je gaan naberwerken dan inderdaad het kopje iets oplichten, vlekjes verwijderen en de strip rechtzetten.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”