Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Aansprekend beeld voor mij, Peter. Het dubbele zit hem vermoed ik in het basis beeld en als 2de de overlay, die ik mooi vind en hier een mooie toevoeging is voor het aangenaam contrastrijke geheel....
Voor mij een moeilijke foto de ondergrond zie ik goed maar ik herken niet wat de tweede laag is? Ook zie ik links boven een stukje wat mij aan een krokodillen bek doet denken , pure fantasie van mij.
Lijkt me iets om bij zo'n bespreking even kort over te hebben. No magic, gewoon overvloeien in PS. Maar wel alle mogelijkheden daarbij eens uitproberen.
Martijn, tutorial heeft weinig zin want technisch is het nu ook weer niet zo gecompliceerd. De kunst zit hem er voornamelijk in om de juiste beelden te combineren om tot een meerwaarde te kunnen komen. Daarvoor heb je een goed visueel geheugen nodig omdat je uit je volledige archief moet kunnen putten.