@Peter, de foto is gemaakt in Wildpark Ferleiten, langs de weg van Kaprun naar De Großglockner, in Oostenrijk.
Het ligt dus echt in een heel mooi gebied in de bergen en het was vlakbij ons appartement, dus ik wist al dat ik daar wat foto's wilde gaan maken toen we de eerste keer erlangs reden.
Deze herten lopen op een vrij groot stuk grond in dat wildpark en daar loop je als bezoeker gewoon tussendoor, dus niet fotograferen vanachter een hek of zo.
Wij hadden al een flink stuk door het 'hertengebied' gelopen en ik ging even op een bankje zitten en wilde een waterval gaan fotograferen die in de verte zichtbaar was...was maar goed dat ik m'n 200-600mm erop had.(
wat me er direct weer aan herinnerd dat ik de Exif weer es vergeten ben, zal 'm er zo bij zetten.
)
Ik keek opzij en zag dat hert daar zo staan en heb als de wiederweerga er een foto van gemaakt, net op tijd, want binnen een seconde liep ie weer verder en was het beeld veel minder mooi dan toen ie daar zo stond.....op het moment van afdrukken zag ik dus inderdaad een mooie plaat voor me, ik hoopte alleen dat door m'n haast de scherpte wel goed lag en gelukkig bleek dat inderdaad zo te zijn.