Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Misschien is dit zo een foto waar je uitleg bij moet hebben. De kleuren zijn mooi maar het witte vlak bovenin vind ik dan weer niet mooi. Verder heb ik geen idee waar ik naar zit te kijken
Gerda, Judith, wat mij betreft valt er ook niets te snappen of uit te leggen. Die lichte vlek is een gevolg van de gebruikte beelden in de dubbeling en stoort mijzelf niet, maar ik zal ernaar kijken.
Door de uitleg op de bespreking van afgelopen maandag weet ik wel waar ik naar zit te kijken maar op de kleuren na heb ik ook niet veel met het totale beeld.
Blijf het wel knap vinden als je dit steeds weer weet te vinden in de beelden die je samen voegt.
Voor degenen die dat beter vonden heb ik het witte vlak aangepast - vind ik zelf ook beter, ik zag wat op tegen het (inderdaad forse) werk. Bovenste lichte randen laat ik even zitten, de bovenste zou ik eventueel middels croppen weghalen, die daaronder hoort m.i. teveel bij het beeld.
Ik vind de eerste versie toch nog steeds ook een geslaagd beeld. De 'imperfectie' (wat is perfectie?) van het witte vlak werkt daar nl. wat mij betreft wel goed.