Fraai gedaan. De bedoeling van de laagstaande zon vind ik hier niet goed gelukt, wat voor mij niet betekent dat het gecreëerde effect niet prachtig is. Je toegepaste flitstechniek geeft namelijk een prachtige sfeer aan de foto mee.
Waarom de suggestie van een laagstaande zon niet zo op mij overkomt heeft denk ik o.a. met de volgende punten te maken:
-het licht valt niet alleen rechts op de jongen, maar de onderkant van het bankje waar hij op zit wordt door de flitser ook belicht. Dit licht is voor mij te hard om de suggestie van een laag staande zon te laten werken. Ook is hierbij een slagschaduw zichtbaar.
-het licht op de jongen heeft inderdaad een zacht warme gloed wat veroorzaakt zou kunnen worden door een lage zon. Echter de kleurtinten in de rest van de foto corresponderen daar juist helemaal niet mee.
Terwijl ik dit type vind ik mezelf bijna een azijnp*sser, maar ik probeer alleen even toe te lichten waar om de foto voor mij niet werkt voor wat betreft het suggereren van een laagstaande zon