Hoi Rodger,
Dit is meer een foto forum dan een wildlife forum, het draait hier dus eigenlijk meer om het resultaat.
Natuurlijk heeft het wel een meerwaarde als de foto's in het wild genomen zijn, maar dat is dus niet helemaal waar het hier om gaat en die meerwaarde is natuurlijk vooral voor de fotograaf.
Foto's in het wild zijn vaak moeilijker te maken, hoewel fotohutten ook als "in het wild" gezien worden, maar ik vind bijvoorbeeld mooie foto's vanuit een fotohut vaak makkelijker om te maken dan mooie foto's in een dierentuin, in een fotohut is de achtergrond al mooi ingericht en vaak is de hut ook gunstig opgesteld t.o.v. het licht en in de dierentuin is dat juist vaak niet zo en heb je ook te maken met dieren die doen wat ze zelf willen en die geen gewillige modellen zijn.
Maar ik doe het alle 3, zowel dierentuin als fotohut, als 'echt' in het wild, dus terwijl je wandelt/stil zit, of vanuit een auto of boot of zo.
Maar zoals jezelf al het antwoord op je vraag gaf.....hier wordt dat dus meest niet gemeld, maar je mag het altijd vragen als je twijfelt.
@Joop ook bedankt en ik weet niet of het een hem of een haar was.