Foto genomen bij Recreatieplas Bussloo.
Sony 70 - 200 F4 G OSS
1/800 , F4 , ISO 1250

Dat is een goeie tip, heb de foto verkleind .... Ik ben nog niet zo handig in Photoshop , ik zal eens kijken of dit lukt. Hoop het wel want dit is wel een foto waar ik een mooie afdruk van wil laten maken.Ron62 schreef:Ik volg ook m'n voorgangers hier, mooie plaat, maar beter nog wat meer ruimte boven en minder aan de linkerkant.
De ruimte boven zou je er misschien nog bij kunnen maken in Photoshop en links een stukje eraf is erg makkelijk door te croppen.![]()
Je hebt nu wel het juiste formaat te pakken(6000 x 4000), maar ik zou als advies willen geven(is zeker geen verplichting) om de foto te verkleinen naar bijvoorbeeld 1280 of 1600 pixels aan de langste zijde. Nu kunnen mensen je foto niet in z'n geheel op volledige grootte zien zonder te scrollen en het is ook heel handig voor mensen die mooie foto's van internet 'pikken' om het tot hun eigen foto te bombarderen en te verkopen aan anderen......van dit formaat foto kun je heel makkelijk een hele grote afdruk laten maken.

Waar zit dat vinkje?petervaneekelen schreef:Dat canvas gevuld vergroten kan wel wat eenvoudiger hoor. Het tool Uitsnijden in PS heeft een vinkje voor de optie Inhoud Behouden. Als je met dat tool je canvas juist vergroot ipv verkleint (waar het oorspronkelijk voor bedoeld was) dan vult PS de extra ruimte automatisch zo goed mogelijk aan. Werkt juist bij dit soort situaties als een tierelier.

Fotosmurf schreef:... De update van Galdius vind ik wel mooi maar twijfel een klein beetje over de kleur van de hond.