Een buizerd op de lantaarnpaal:

Een biddende torenvalk (ver weg):

Een rustend hert:

Een grazend hert:

Altijd genieten als je op een klein rondje veel dieren tegenkomt! Smaakt naar meer

Dat had gekund, als het er in dit topic juist niet om ging wat ik in een kwartiertje hobbyen aan wilde dieren tegen kwamRon62 schreef:Ik heb je topic verplaatst, want ik zag in eerste instantie alleen de vogels, misschien in het vervolg beter splitsen in 2 topics.![]()
Haha ja! Aan de andere kant is dit een meer bijzondere foto dan een buizerd op een paaltje.Ron62 schreef:De kwaliteit van, vooral de 1e foto, ziet er goed uit.....mooie Buizerd, jammer dat ie niet even op een mooi paaltje wilde gaan zitten.

ThanksRon62 schreef:En weer terug verplaatst.
Was ik zeker ook. Soms zit het gewoon meeFrans schreef:Zeker een mooie vangst. Zou er blij mee zijn.
Was ook wel geluk hebben hoor. Op deze locatie (Plantage Willem III bij Elst/ Rhenen) zijn herten geen uitzondering, maar de combinatie van deze 4 dieren binnen een kwartier maak ik daar ook niet vaak mee.nikkwaus schreef:Ik ga voor foto 1 mooie locatie als je dat allemaal in keer gefotografeerd kan krijgen.
Ja ok, maar mooier wordt het er natuurlijk niet van.....ik heb wel in het verleden een Torenvalkje op een lantaarnpaal gefotografeerd, toch zie ik ze liever in een wat natuurlijkere omgeving, hoewel ik regelmatig Torenvalkjes op lantaarnpalen zie, zelfs vanmiddag nog.MarcoEOS schreef: Haha ja! Aan de andere kant is dit een meer bijzondere foto dan een buizerd op een paaltje.

Dat is nou niet bepaald aardig. Krijg je vlak daarvoor nog een mooi compliment van een vrouw en dan bedank je alleen de mannen.MarcoEOS schreef:Jullie ook nog bedankt mannen!

Zeg datGladiusMaximus schreef:Dat is nou niet bepaald aardig. Krijg je vlak daarvoor nog een mooi compliment van een vrouw en dan bedank je alleen de mannen.MarcoEOS schreef:Jullie ook nog bedankt mannen!..