Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Als ik langer kijk vallen me wat aandachtspunten op.
De sterretjes in combinatie met een wat donkere baan onderin de muur met een wat lichtere baan er boven geven een “stars and stripes” gevoel. Ben benieuwd of dat je bedoeling was.
Het rechteroog van de mens trekt veel aandacht. Door de misvorming maar ook door de het contrast tussen het donkere en lichte deel deel van de muur er naast.
De overgang van muur naar pikdonkere vlak daarboven maakt de muur heel eendimensionaal. Vermoed echter dat het op print een geniale vondst is.
Wat leuk een TC, ben ik blij mee. Dank moderators.
Iedereen dank voor de commentaren en de felicitaties.
@Martijn, als je bij de zoom foto's kijkt zie je dat het hoofd er eerst helemaal opstond na wat discussie ben ik uiteindelijk tot dit beeld gekomen. Het hoofd lager plaatsen wilde ik n iet omdat ik juist de ogen wilde hebben waar ze nu zijn.
@Frans, geen bijbedoelingen gehad met de sterretjes en strepen, dat was gewoon zo. Het oog lijkt vertekend maar daar is niets aan veranderd, dat komt door de beschadiging in de muur. Ik heb geprobeerd de structuur van de muur zoveel mogelijk over te laten gaan in het hoofd.
... je houd van deze stijl of niet... ik ben alleszins grote fan ... als het goed gedaan is ... en dat is bij deze prent het geval ...juiste dosering van het dubbelbeeld enz...dikke SJAPOO aan de maker !