IMG_1535A by marcoeoscanon, on Flickr
UPDATE:

IMG_1535C by marcoeoscanon, on Flickr
.

Het is op dit forum gebruikelijk om niet aan te geven waar men feedback op wil. Dat maakt het lastig gericht feedback te geven.MarcoEOS schreef: Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit op 100% naar mijn foto's kijk. Ik ben niet echt een pixel-peeper, als het er op mijn beeldscherm goed uitziet ben ik al snel tevreden.

O, daar heb ik dan weer geen last van. Ik geef gewoon die feedback die in me opkomtDE2_186 schreef:Het is op dit forum gebruikelijk om niet aan te geven waar men feedback op wil. Dat maakt het lastig gericht feedback te geven.MarcoEOS schreef: Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit op 100% naar mijn foto's kijk. Ik ben niet echt een pixel-peeper, als het er op mijn beeldscherm goed uitziet ben ik al snel tevreden.

Ik heb, met jouw tips in mijn achterhoofd, toch nog eens een nieuwe bewerkingspoging gewaagd. Dit keer met de CR2 als basis ipv de jpeg. Het resultaat laat beduidend minder ruis zien, maar ook minder detail op de vogel zelf.Ron62 schreef:Als ik de foto op volledig formaat bekijk is de kwaliteit wel een stuk minder.....er komt dan veel ruis tevoorschijn en ook de details vallen een beetje tegen.![]()
Ik zou zelf de foto iets minder koel afwerken, als ik bijvoorbeeld naar de metalen draadspanner kijk dan toont die wat blauwig.