Dat is aan de andere kant van die brug, daar kun je inderdaad een stukje naar beneden, zodat je op grondhoogte staat. Da's een mooie plek inderdaad, vaak zitten ze daar ook met hun rug naar je toe. En daar tegenover heb je ook nog een plek waar je (zonder dat er glas tussenzit) redelijke laag staat. Maar voor het gedeelte bij de nachthokken zijn eigenlijk alleen maar hoge kijkplekken.Ron62 schreef:Ben daar een aantal maanden geleden ook met Joop(Fotosmurf) geweest en wij zijn laag gaan staan(in een soort inhammetje?) bij de Bavianen daar, dan heb je best wel een mooi standpunt.![]()

Deze foto heb ik, een kwartiertje voor de foto hierboven, op het standpunt gemaakt, waar je naar refereert (denk ik) Ron. De bavianen zitten dan op dezelfde plek van de foto hierboven.Ron62 schreef:Ben daar een aantal maanden geleden ook met Joop(Fotosmurf) geweest en wij zijn laag gaan staan(in een soort inhammetje?) bij de Bavianen daar, dan heb je best wel een mooi standpunt.![]()

Leuk!Ron62 schreef: Ik zat net even in die map terug te kijken en ik denk dat er nog wel een aantal leuke tussen zitten, ik zal van de week weleens kijken of ik er nog wat uit kan pikken om hier te plaatsen.