Gaai
- BasA
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Foto spreekt mij niet aan, vind het een erg druk beeld waarbij de gaai ook wegvalt in het geheel van takken en stam. Qua belichting zouden volgens mij de hooglichten ook wel een stukje naar beneden mogen.
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
De Gaai zelf staat er redelijk netjes op, maar ik krijg een beetje een gevoel van een flinke crop, hoewel ik denk dat het geen grote crop is?
Dat gevoel komt ook doordat er nog heel veel takken scherp zijn en de foto daardoor wat 'onrustig' overkomt en omdat de Gaai wat minder details bevat.
Ook zou het iets minder licht mogen van mij, maar dat is ook persoonlijke smaak.
Dat gevoel komt ook doordat er nog heel veel takken scherp zijn en de foto daardoor wat 'onrustig' overkomt en omdat de Gaai wat minder details bevat.
Ook zou het iets minder licht mogen van mij, maar dat is ook persoonlijke smaak.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ondanks de drukte en het lichte valt je oog wel gelijk op de Vlaamse gaai.
Ik zou onder er wat afhalen (scheelt je een hoop takken) en de hooglichten of witten wat dimmen.
Wordt je plaat wel beter van denk ik.
Ik zou onder er wat afhalen (scheelt je een hoop takken) en de hooglichten of witten wat dimmen.
Wordt je plaat wel beter van denk ik.
- GladiusMaximus
- Lid

.
Weer eens wat anders dan vogel op takje.Nu is het een echte takkenvogel, apart.
Mag wel een beetje meer pit en wat minder licht hebben.
.
.
- MarcoEOS
- Lid

- Contacteer:
Ja, deze foto is drukker en lichter dan mijn "normale" vogelfoto's. Was een bewuste keuze (min of meer geforceerd, de gaai wilde niet even vrij gaan zitten
). Zelf vind ik het wel wat hebben.
Dank voor de feedback! Ik zal 'm nog eens door de ontwikkelaar halen, eens zien of ik nog een versie krijg waar ik meer tevreden over ben.
Dank voor de feedback! Ik zal 'm nog eens door de ontwikkelaar halen, eens zien of ik nog een versie krijg waar ik meer tevreden over ben.