Ik volg Henry, prima weer de actie vastgelegd maar wel wat minpuntjes, ook de persoon achter de blauwe speelster is wat jammer. Ik kijk overigens wel op van de oorbel die ze inheeft, lijkt me gevaarlijk?
Ach de persoon erachter stoort mij niet, als je had gewacht tot die persoon er niet op stond had je een totaal andere en wellicht ongewenste foto gehad.
Ik ben juist wat minder gecharmeerd van het poetswerk, vooral aan beide kanten van het dijbeen en bij de knie ziet het er niet zo netjes uit.
Als je dat nog een beetje opknapt is de update wel beter.
Dank voor het reageren en Ron heeft gelijk fdat het poetswerk wat slordig is.
Ik had niet de intentie om het te doen bij deze foto maar omdat het bij jullie in de weg zat heb ik het toch even snel gedaan. En zoals gebruikelijk is haastige spoed zelden goed.
Zonder de derde persoon oogt het idd beter maar het is een actieshot en dan kan je niet regisseren en hier maakte de derde speelster deel uit van het spel.
@Filipo zoals ik al aangaf had ik niet de intentie om te poetsen in deze en heb het gedaan omdat men er zich toch aan stoorde.
Fotografisch is het misschien mooier zonder de persoon maar zoals jij ook al zegt het is een actiemoment in de sport en dat kan je niet altijd regiseren.
Het blijft altijd lastig om te kiezen wanneer wel en wanneer niet.