Stoer
- nelly-nolte
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Laatst gewijzigd door nelly-nolte op 03 aug 2023 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- fran
- Lid

- Contacteer:
Leuk portret van deze stoere knullen.
Wit goed onder controle. Het was misschien net wat mooier geweest als het linkerbeen van de achterste jongen iets meer in zicht was geweest.
Klein puntje, bij de rechtervoet van de achterste jongen zit een klein vlekje. Zou ik voor het mooie even wegwerken.
Wit goed onder controle. Het was misschien net wat mooier geweest als het linkerbeen van de achterste jongen iets meer in zicht was geweest.
Klein puntje, bij de rechtervoet van de achterste jongen zit een klein vlekje. Zou ik voor het mooie even wegwerken.
- nelly-nolte
- Lid

Dank voor jullie reactie, vlekje zal ik wegwerken en kijken wat meer contrast brengt
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Nelly ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de kleurenversie.
Als ik bijvoorbeeld naar de rechterarm van de achterste jongen en de voeten van beide jongens dan zijn die zo donker dat ze niet bij “witte” jongens passen.
Ik vermoed een probleem met het licht. Maar kan ook iets zijn van omzetting naar zwartwit.
Als ik bijvoorbeeld naar de rechterarm van de achterste jongen en de voeten van beide jongens dan zijn die zo donker dat ze niet bij “witte” jongens passen.
Ik vermoed een probleem met het licht. Maar kan ook iets zijn van omzetting naar zwartwit.
Foto is een beetje aan de grijze kant. Waarom staan de jongens op blote voeten.
De jongens kunnen ook beter verder van de achtergrond staan, valt de slagschaduw weg.
Leg je papier op een harde ondergrond krijg je geen kuiltjes
De jongens kunnen ook beter verder van de achtergrond staan, valt de slagschaduw weg.
Leg je papier op een harde ondergrond krijg je geen kuiltjes
- nelly-nolte
- Lid

Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind een beetje schaduw en oneffenheid wel speels. Bovendien staan ze niet op papier, ik heb een achtergrond van stof
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind dat grijze wel meevallen, vooral door het vele wit. Leuk portret van twee beginnende pubers, niet altijd even makkelijk op de foto te krijgen.
- nelly-nolte
- Lid

wel als het je kleinkinderen zijn die gewend zijn met een oma met een camera in de hand 
- Frans
- Lid

Bedankt voor het plaatsen van de kleurenversie.
Klopt wel met mijn vermoeden.
Behalve dat er op de voeten wat weinig licht gevallen is heb je de huidtinten in de bewerking (te) fors aangezet.
Welke fotobewerker gebruik je?
Klopt wel met mijn vermoeden.
Behalve dat er op de voeten wat weinig licht gevallen is heb je de huidtinten in de bewerking (te) fors aangezet.
Welke fotobewerker gebruik je?
- nelly-nolte
- Lid

Photoshop